Trevlig överraskning..

Idag så fick jag ett telefon samtal från en kompis, som är också från Haparanda och har inte träffat honom och hans flickvän nu på ett år. Vi har alltid varit i Haparanda olika tider, missat varandra varje gång.

Blev riktigt glad när han hörde av sig och sa att han är i Linkan 🙂 Jag låg i sängen för har som varit sängliggande för mitt jävla höft rätt utsagt! Det var bara upp och hoppa, ta på sig kläder och snabb sminkning och fixa håret 🙂 Kan ju inte se ut som hej kom och hjälp mig, men ingen kom 😉

Han fixa allt och sen kom dom, riktigt riktigt kul 🙂 Samtidigt lite annat att tänka på med, vilket är nog bra för mig. Men jag har ju berättat till er om min högra höft som har nu bråkat ett bra tag och nu får den ju all belastning för tjejerna förflyttar mig men hjälper ju med mitt högra ben. Vilket den INTE tycker om, högg till rejält i höften och något hände vet inte riktigt vad.

Kan knappt lufta upp benet alls!!! INTE ok!! Snälla inte nu, snälla snälla… räcker inte det nu med allt?? Att jag alltid får en massa prövningar efter prövningar, ok jag är ju en person som tycker att allt har sin mening varför det händer. Alla tycker olika, men så tycker jag så det så. Tror att jag får gå igenom en massa prövningar har sin mening med det och blir ju bara starkare av varenda sak som jag går igenom. Men tycker att det kan räcka nu.

~ av micorazoon på 25 februari 2011.

2 svar to “Trevlig överraskning..”

  1. Ja eller hur! Man kan ju inte bara ha en bikini liksom ^^, Det ska jag också göra! =)

Kommentera

 
