Party med tjejerna!!

Shit vad tiden har gått fort idag och hela dagen har sprungit iväg. Hmm.. kan väl börja med att skulle ta mina mediciner i morse som jag brukar och jag har berättat om att båda av benen är i stort sett ur funktion 😉 Skulle som sagt ta medicinerna så typiskt tappar jag ena tabletten på golvet.. satt och svor, hur fan ska jag göra nu då?!?!!

Kunde som inte göra något! Frustrerande, det var ju inget mer att ok då får jag bara ta ena tabletten bara och tar den andra sen när assistenten kommer. Men det som är skönt nu är att har kunnat sova nätterna helt ok nu i ett par nätter i rad, efter att jag fick kontakt med min älskling. Han gör mig så lugn att ingen har någonsin fått mig att må så bra och lugn som han gör, underbart är det att känna så och det är exakt likadant för honom.

Steg upp och duscha, sen var det bara att ta på sig fest kläderna som jag kors i taket hade bestämt mig för ett par veckor sen! 🙂 Började sen sminka mig och snacka att man kände sig som en helt annan person 😉 Ringde även älsklingen och bytte några ord med honom, helt underbart vad det var härligt att få höra hans röst och han fick mig direkt och må bra, glad och pigg 🙂 Han är underbar!! Efter ett tag kom tjejerna och som vi har skrattat och haft kul!!! Shit alltså vad roligt vi har haft hela hela hela kvällen!! 🙂 Det är ett bra tag sen jag festat sist och som vi har spelat en massa spel.. hihi 😛

Tjejerna gick precis ut på krogen och fick skippa det denna gång pga. smärtan i båda höften, typiskt!!! Men har haft skit kul verkligen och det behövdes verkligen 🙂 Kommer att lägga ut foton sen när jag flyttat över dom till datorn och ni får se kvällens sminkning, håret och kläderna.

~ av micorazoon på 27 februari 2011.

Kommentera

 
