Vilken värld???

Idag har det åter varit en seg dag, kunde somna förra natten men däremot när jag vakna i morse för att ta mina mediciner så skulle jag ringa ögonläkare och avboka tiden. Ringde och gjorde det och hade skit svårt att somna sen fast jag var trött. Sen ringer dom och säger att men du har tid hit först den 28 mars!!!!  Haha 😀 Snacka att är totalt borta och förvirrad, undra var jag var egentligen?? 😉

Men fortsatte eller försökte fortsätta  att sova, vilket inte gick så bra. Sen ringer telefonen igen och då ringer dom från  reumatologen att jag ska ta blodprover idag eller senast imorgon, för har tid till reumatologen på onsdag morgon. Just ja… alltså att ska ta blodprover,  det hade jag glömt och igen.. vilken värld är jag i?? Inte så svårt och gissa kanske..  eller?? 😉

Tog en evighet innan jag kunde somna och efter mycket om och men lyckades jag.. skönt. Men avbruten sömn då blir man ju så trött eller jag blir det i alla fall. Stiga upp och ta på sig lite kläder, men som min höft har bråkat med mig… blir bara värre ju 😦 Skit ont!!! Blir värre när jag sitter uppe, det ska bli faktiskt skönt denna gång att jag har tid till reumatologen och ska försöka med att få en kortison injektion i höften, alltså i muskeln. Återstår och se om jag lyckas med det 😉 Vad tror ni, lyckas jag??

 

~ av micorazoon på 28 februari 2011.

Kommentera

 
