Vila och samtidigt uppdatera sig…

Natten har jag sovit sådär igen så är smått seg idag :S Vilat och sen varit uppe och duschat och sminkat mig för att vara någorlunda mänsklig idag när brorsan och gänget kommer 🙂 Nu är det vila och sängen som gäller för min del så att jag skulle kunna sitta uppe sen, hålla tummarna.

Annars händer det väl inget speciellt, tror jag. Uppdaterat mig lite om Libyen och det bombas och har sig där fortfarande, inte kul 😦 Internet är nere igen, fungerade inte igår alls och fungerar inte nu heller. Hoppas det fungerar senare ikväll så jag får prata med älsklingen.

Pratade med han en liten stund via mobilen igår och jobbigt detta att vara ifrån varandra, båda gråter och saknar varandra.. tårarna bara rann och grät inatt med. Bara att bita ihop och vara starka som vanligt, inte mycket annat man kan göra och be.

~ av micorazoon på 04 mars 2011.

Kommentera

 
