Hemskt är det!!!

Shit.. pratade med älskling via mobilen för nätet är helt nere, blir så arg på Gaddafi.. skulle kunna skälla ut honom som fan, men jag tar nog inte det här. Det har bombats ca två stycken i Benghazi ikväll. Helt sjukt.. hoppas någon gör något, var fan är USA och Sveriges soldater som dom pratade om.. skicka dit dom och hjälp.

Blir bara värre och värre och ingen gör något för att hjälpa folket i Libyen för att bli av med idioten eller fast.. vad som. Hjälp folket!

Men tur att fick tag i min älskling via telefonen för internet fungerar inte och som tur var allt bra och det var skönt att höra. Har sagt det tusen tals gånger hur underbar han är och många är säkert less på mina kärleksförklaringar bl.a. men läs inte då om det stör dig! Skriver det jag vill och så är det bara.

Men älsklingen fick mig skratta en hel del och fick mig glad, skrattade att tårarna spruta och berättar inte vad han sa 😉 Sen sa han att han älskar att höra mitt skratt och röst för det lugnar ner honom och han mår bra av det, som jag med 🙂 Men jag hoppas verkligen att min storebror har fel om att han kommer inte kunna komma hem förrän i sommar, hoppas verkligen att det inte tar så länge. Vill ha hem  honom NU!! Vet att det kommer nog ta ett tag till, men hoppas det är snart *håller tummarna*.

Men nu ska jag ta och svara på älsklingens sms som jag fick… ni skulle bara veta vad han skriver… berättar jag inte.. inte än i alla fall 😉 Sen är det sova som gäller är helt slut.

Natti natti på er!

~ av micorazoon på 05 mars 2011.

Kommentera

 
