Underbar dag..

Jaha.. en natt till med lite och dålig sömn :S Men det har gått ändå helt ok idag faktiskt, skönt 🙂 Vaknade upp lite tidigare för hade tänkt att skulle ha följt med storebrorsan K och N, H och C till flygvapenmuseum men när jag väl vakna och var vaken en stund så kände jag att kommer aldrig kunna vara där i lugn och ro med smärtan. Då är det bättre att jag vilar och umgås med dom sen och kan sitta uppe.

Så stannade hemma istället, synd att det ska vara som det är :S Typiskt.. gillar inte det, men vad gör man? Vilade istället och sen fixade i ordning mig, hann precis bli färdig när dom kom hit 🙂 Så söta barnen är!!! Åååh.. så så himla kul att dom kom hit och hälsa på och att vi har fått träffas både igår och idag, det gillar jag skarp 🙂

Satt och umgicks och hade det super trevligt och vi gjorde lite lunch. Fixade lite efterrätt.. hade kanelbullar och kaffe till efterrätt, pratade massa och busa en del med barnen. Det har varit riktigt riktigt trevligt och skönt att jag har kunnat sitta uppe hela tiden när dom var här och det var ändå flera timmar, skönt. Fick stoooor kram av allihop och barnen höll om en 🙂 Nu mår man bra av helgen och är glad att fått umgås med en del av familjen, underbart som sagt. Hoppas dom kommer snart och hälsar på igen, sen hoppas jag att blir opererad fort att kan sen åka till Stockholm med.

~ av micorazoon på 05 mars 2011.

Kommentera

 
