En riktigt underbar dag..

Idag har det varit tvätt stuga hela morgon och sen till slut så bestämde jag att nej, vill ut till det fina vädret och få frisk luft 🙂 Har ju som inte kunnat vara uppe på stan på något sätt, men nu så har vi varit i stan och fikat på espresso house bl.a.

Var riktigt fint väder och så skönt och komma iväg lite och vara bland folk, mysigt har det varit och lillebrorsan Johannes var och gjorde oss lite sällskap och fikade. Sen gick vi och kolla runt lite med L och J med sitt. Varit en riktigt trevlig dag måste jag säga 🙂

Tiden har gått skit fort idag och som sagt en riktigt bra dag 😉 Men nu är det verkligen vila som gäller och bara ta det lugnt att det inte blir bakslag på något sätt, försöka ska jag i alla fall. Är väldigt duktig på att vara för ivrig direkt jag har en bra dag 🙂 Så denna gång ska jag försöka. Känner ju i höften att har varit uppe och suttit ett tag, men men det blir nog bra.

~ av micorazoon på 08 mars 2011.

Kommentera

 
