Hjälp med röntgen..

Ringde igår till Lund förresten, tror nog att glömde berätta det igår. Bad dom om hjälp för får ingen hjälp varken från röntgen i Linköping eller ortopeden här heller, eller det dom säger på röntgen är att det är ortopeden som sätter tiden. Vilket är konstigt, tycker jag.. konstigt system aldrig hört det förr. Har ni??

När jag ringer till ortopeden så får jag inte prata med en läkarsekreterare som kontaktar min ortoped läkare här, för att dom ska kunna fixa en tid snabbt. Fattar inte vad som är så jävla svårt!?!?? Har ju fått prata med henne förr, det har verkligen inte varit någon problem med det innan.

Därför ringde jag Lund och sa att nej, nu får dom hoppa in och hjälpa mig. Har aldrig någonsin haft problem förr med sånt här.. Linköping är faktiskt mycket svårare och få hjälp ifrån vilket är något jag börjat tänka på. Att kanske man borde flytta någon annanstans?? Inte bara för sjukvårdens skull, absolut inte.. återstår att se vad som händer. Är öppen för förslag faktiskt. Men idag fick jag i alla fall telefon samtal från Lund och då har dom fixat detta 🙂 Har tydligen tid till röntgen nästa vecka, perfekt.. får vi se vad dom visar.

~ av micorazoon på 08 mars 2011.

Kommentera

 
