Dålig sömn..

Förra natten har jag sovit SÅ dåligt, vaknat konstant hela natten.. sovit en halv timme och vaknat så har hela natten varit. Vridit och vänt mig, svettats.. är väldigt varm blodig av mig och nu när jag som sagt har fått kortison injektionerna så blir jag ännu varmare. För att inte svettas ihjäl, vilket jag gör hela tiden så får jag ha fönsterna öppna i sovrummet hela tiden när jag är hemma.

Idag är det lika varmt som igår om inte lite varmare och solen skiner, fast inte lika mycket som igår. Man hör verkligen hur snön smälter som är kvar, helt underbart!! 🙂 Skulle vela gå ut och få lite frisk luft idag med, men återstår att se om jag kan. Vaknat som sagt hela natten och haft hemsk huvudvärk hela natten vilket jag fortfarande har och mår illa. Kan hända att det är en liten blandning av att knappt sovit och var i farten igår, vi var ju iväg i flera timmar så skulle inte förvåna mig om det känns idag.

Huvudvärken är som migrän aktig, tog eeze för ifall det skulle hjälpa något i alla fall och fått ta en illamående tablett med för som jag mår illa.. hoppas det går bort.

~ av micorazoon på 09 mars 2011.

Kommentera

 
