Fika på stan..

Igår när vi var iväg en stund och promenerade till stan, var och fikade på espresso house och tyckte att vi skulle passa på och ta några bilder för är dålig på det här med ta foton och lägga på dom här på bloggen. Visst har inte en kamera, som jag förresten måste bara köpa att får ordentliga foton. Just nu tar jag foton med iphonen och det är ju inte bästa kameran direkt, fast om du har dagsljus så då tycker jag att foton blir rätt bra ändå.

Men här är foton på oss igår från espresso house, det är Linn, jag och min kära lillebror Johannes 🙂

~ av micorazoon på 09 mars 2011.

Kommentera

 
