Party bilderna på sminket..

Lovade er att skulle skulle lägga upp foton på  mig och sminket från festen, vi hade tjej party här för ett par veckor sen och har bara glömt lägga ut foton. Nu har jag äntligen fört över foton från iphonen, så som jag sagt flera gånger så är det inte så bra foton som jag skulle vela ha men det får gå.

Men här kommer foton på mig och sminkningen, det blev en väldigt enkel sminkning denna gång. Har använt emite ögonskugga, hmm.. kommer inte ihåg vad den heter nu men älskar färgen skit mycket och riktigt bra pigment har dom i sina ögonskuggor. Sen har jag använt MUS ljus silver glittrig ögonskugga och emite cake eyeliner.

Kläderna är från Gina Tricot

~ av micorazoon på 09 mars 2011.

Kommentera

 
