Distriktsläkare av någon anledning..

Förra natten ones again har jag sovit dåligt, kors i taket… not! :S Och varit upp tidigt för fick tid från ingenstans typ till distriktsläkaren på vårdcentralen och hade absolut ingen aning om varför. Hon verkade ju trevlig, men shiiit vad tyst tyst hon pratade. Fick verkligen koncentrera för att höra henne typ, men hon hade fått tydligen röntgen svaret för DT röntgen som jag berättat om.

Var man ser även om proteslossningen, så hon hade varit tydligen som en stor frågetecken för hon visste inte vad man skulle göra. Berättade att visste det redan och har kontaktat min ortoped i Lund osv. Sen  ville hon allmänt gå igenom lite för att få se vem jag var osv osv.

Sen har jag haft hosta nu ett tag, rejält och speciellt nätterna. Haft det förr men länge sen sist, så hon lyssnade osv och skrev hostmedicin för nu om något ska man vara skiiiit försiktig att inte få skit i kroppen. Alltså bli sjuk osv, när proteserna lossnat för då är det ännu lättare för att det sätter sig runt höften.

~ av micorazoon på 10 mars 2011.

Kommentera

 
