Sebra ränder

Varit så trött hela dagen så vet knappt vad jag gjort idag :S Haft lite mer värk i höften idag så fått ta det väääldigt lugnt, hoppas det är bättre imorgon 🙂 Idag har det blåst som fan, kallt tycker jag men något som är bra att det har ändå varit plus och snön smälter. Sen har det regnat en liten stund idag med så det hjälper ju ännu mer, det gillar vi 🙂

Sen har jag suttit och målat naglarna.. måste först berätta varför jag målat som jag gjort. Hade min storebror med familj och hälsade på under helgen och deras äldsta son som är 7,5 år sa till mig ”Heidi.. vad långa naglar du har” frågade är det snyggt?? Han svarar ”nej, det är fult” hehe 🙂

Så söt!! Frågade sen att skulle det vara snyggare om jag målade dom?? ”ja, säger han”. Vilken färg tycker du jag ska måla dom? ”brunt, svarar han” inte ofta man har brunt nagellack tänkte jag eller jag har inte det. Frågade att fungerar det med någon annan färg? ”Jaa.. svart” då frågar jag vad tror du om sebra ränder? ”JAAA!!!”

Därför är anledningen att jag har nu målat sebra ränder och det blev väl inte så lyckad tycker jag, men coolt 🙂 Så det har jag hållit på med idag bl.a. Och här är resultatet:

~ av micorazoon på 10 mars 2011.

4 svar to “Sebra ränder”

  1. Snygga naglar!

  2. snyggt!!

Kommentera

 
