Startade bra… eller??

Hade jätte svårt att somna förra natten som vanligt.. sista gången jag tittade på klockan så var det 04, men sen någon gång efter det har jag väl somnat i alla fall. Vaknade och var helt snurrig i skallen, alltså förvirrad hehe 🙂

Skickade sms till en av mina assistenter och frågade om hon kunde komma en timme tidigare och när jag hade skickat det. Så låg jag och tittade på mobilen och klickade till att va fan.. det är ju fredag och skrev sms igen och fick  säga att just ja… jag skrev fel smått förvirrad.*snurrpanna*

Försökte fortsätta och sova men hostade och hostade, fick igår ta hostmedicin som läkaren skrev ut men kan ju som inte stiga upp och ta det. Kan ju inte förflytta mig själv så bara ligga kvar tills assistenten kommer. Somnade om efter mycket om och men, sen så vaknade jag av att mobilen ringde och assistenten kom inte in.. fel nyckel *suck*

Lyckades efter mycket om och men flytta mig till rullstolen, som inte var lätt när höfterna är som dom är! *djup suck* och ont gjorde det som fan!! Men efter evigheter så lyckades hon komma in sen och då var det hjälpa mig fort som fan att jag inte skulle göra mig illa. Så min dag började jätte bra…. not!

 

~ av micorazoon på 11 mars 2011.

3 svar to “Startade bra… eller??”

  1. ja haha =) Ja hon kommer nog bli grym om några år. Ja jag sydde allt från kläder till gardiner förr. Men nu är det inte så mycket 😛
    Jag pluggar på en artistutbildning och sjunger, dansar och har drama typ 7 timmar per dag =) Jo jag förstår det! Jag hade däremot inte kollat så mycket innan jag köpte läppstiftet 😛 haha =)

    • Vad kul ju! 🙂 Har tänkt att måste skaffa mig en symaskin och lite lättare att sy när man får lust och har inspiration. Har gått rätt nyligen gått igenom garderoben och alla kläder jag äger.. vilket är en hel del, men iaf så bara en sån grej att behöver sy upp någon linne tex. eller korta av axlarna. Visst att kan ta för hand vissa saker, annars får man ha symaskin.
      Vad kul! 🙂 Är det då här i Linköping eller någon annanstans du pluggar?
      Haha 🙂 Nöjd med läppstiftet? 😉

  2. Ja det är hur bra som helst =D Jag tittade lite på o.c imorse med ^^,

Kommentera

 
