Göra min specialite?

Efter mycket vridande och vändande förra natten så kunde jag till slut somna och klockan var ca 05.30 när jag tittade klockan sist. Jobbigt detta med att inte kunna somna och det tar ju på krafterna, men fast jag är trött hela dagarna så är jag ändå inte trött :S

Väldigt konstig kombination, men det kanske är övertrötthet?? Vad ska jag hitta på idag?? Hmm… på ett sätt skulle jag vela gå ut idag och skulle nog behöva det eller sticka någonstans. Ja ja, vi får väl se vad jag hittar på eller om det blir att ta lugnt och kolla på melodifestivalen för när gumman ska vara där och på första raden framför scenen 🙂

Måste ju då sitta och titta om jag kanske ser henne och C 😉 Kanske laga någon god mat, men vad?? Jag kan ju säga att har det senaste månaden haft matlust som fan och ännu mer nu som sagt efter kortison sprutorna. Undra om vi skulle göra en av mina specialiteter som är kycklingfilé i marinad och grönpeppar sås och klyftpotatisar med vitlök i *slurp*.

~ av micorazoon på 12 mars 2011.

Kommentera

 
