Maktlös..

Måste bara säga att gillade gårdagen super mycket 🙂 Men hade skit svårt att somna, vred och vände mig hela tiden och sen började jag tänka på min älskling som vanligt och vet inte hur jag ska kunna skriva och förklara hur mycket jag älskar honom!

Han är  mannen i mitt liv och vill leva  resten av livet med honom, det kände jag direkt från början. Det bara klickade mellan oss direkt och känslorna bara växer för varje dag som går och nu blir saknaden större för varje dag som går. Började gråta på natten och önskar att jag skulle kunna något, som jag känner mig maktlös för vet inte vad jag ska göra. Vad kan jag göra?? Kan bara be och finnas här för honom. Som jag älskar honom!! ❤

~ av micorazoon på 12 mars 2011.

Kommentera

 
