Nu har vi toppat..

Efter att jag var på frisör salongen i linkan tog det ca en månad så fick jag veta att skulle åka upp en sväng till happis bl.a. Kontaktade Emelie direkt och hon sa också att snälla gå inte dit igen, för det var riktigt konstigt och fult klippt. Emelie räddade mitt hår med att färga och slinga den riktigt riktigt snyggt och klippte en snygg frisyr samt att kunde låta håret bara växa och växa. Sen dess har jag bara låtit det vara och toppat det endast när  jag varit i happis och även slingat osv.

Var hos henne sist nu i julas och mitt hår växer rätt fort, vilket är skönt men kände att hur fan ska jag göra nudå? Behöver toppa i alla fall lite och skulle vela slinga det och efter mycket om och men beslöt jag mig att nej.. låter ingen annan slinga håret just nu och mitt hår bleks fort i solen så då är det lugnt. Sparar och fixar det nästa gång jag åker upp så får Emelie fixa 😉

Däremot kände jag att kan absolut inte låta håret se ut som det gör.. så fick be en kompis som är frisör att toppa mig bara lite och lite lite uppklippt så ser någorlunda mänsklig ut. Förrgår så klippte J mitt hår och det blev bra, skönt 🙂 Nu är håret lättare och lite mer volym i och nu kan jag bara låta håret växa tills jag ska till Kalix igen 🙂

Ni som läser detta och ifall ni skulle bo kring Happis, Kalix, Luleå.. rekommenderar varmt att kontakta Emelie som befinner sig i salongen hår naglar och spa. Ska försöka komma ihåg och ta foto så ni ser hur det ser ut nu 🙂 Har ni någon favorit frisör som ni bara älskar?

~ av micorazoon på 12 mars 2011.

4 svar to “Nu har vi toppat..”

  1. Hejsan. Superfin blogg! Hoppas du mår bra (:

  2. Ja! En egen symaskin vore inte helt fel =) Men en ny kostar ju hur mycket som helst 😛 En lite äldre ska jag nog skaffa mig när jag flyttar. Okej kul! Jag håller också på att sy in kläder och så.
    Nej jag pluggar en bit utanför Sundsvall. Så det är 20 mil från där jag bor 😛 Men nästa år pluggar jag nog i Stockholm =) Ja jag gillar färgen men inte smaken 😉 Blig nog något annat märke än Make Up Store sen 😛

    • Ja, nya kostar en hel del men jag tänkte också att ska köpa en gammal. Dom håller bättre också än dom helt nya. Ah, du pluggar där 🙂 Vad kul! 🙂 Är det artistutbildning, dans du har tänkt plugga i Stockholm med? Eller helt annat? 🙂 Hehe 🙂 Vad tråkigt att den också smakade äckligt 😉 Har inte guerlain bra läppstift som smakar även bra? 🙂 Har deras läppglans och älskar den och den smakar bra med 😛

Kommentera

 
