Svårt att välja en ny..

När jag flyttade till Linköping hade jag problem att var ska jag klippa mig? Vem är jävligt duktig och kan lita på? För håret är viktigt för mig i alla fall, visst det är hår och det växer men vill ju ändå inte se ut som hej kom och hjälp mig men ingen kom 😉 Hade riktigt snyggt hår när jag flyttade till linkan för har SJUKT bra hårfrisör uppe i Kalix, som är ca 5,5 mil från happis och ja.. jag åkte dit alltid för att fixa mitt hår.

ALLTID varit sjukt nöjd, hon klipper skit snyggt och färgar/slingar.. you name it! Var tvungen att klippa håret lite i alla fall då när jag flyttade och visste inte när jag skulle åka upp igen, då testade jag en salong och förklarade hur jag ville ha det och förklarade att ville bara toppa.

Hmm.. går ut därifrån med att hon klippte mig jääävligt kort och kort i nacken, hon tog i alla fall ca 8 cm baktill typ. Det såg för jävligt ut tyckte jag och så konstigt klippt! Då var jag ju ännu försiktigare med att testa en frisör i linkan.

 

~ av micorazoon på 12 mars 2011.

Kommentera

 
