Vilken frisyr?

Känns att det är så mycket som händer på ett sätt hela tiden och på ett annat sätt känns det att det inte händer något alls.

Har hoppat fram och tillbaka om hur jag ska göra med mitt hår, vill ha det lite längre för tycker det är så himla skönt att kunna göra fläta eller sätta upp håret i en hästsvans. Samt tycker själv att jag passar i bl.a. uppsatt hår, speciellt nu när jag gått ner i vikt såpass.

Hur skönt är inte det att kunna ha håret i en hästsvans?? Jag trivs absolut både i kort hår och i långt hår, frågar man mig så tycker jag själv att passar i båda men självklart beror det på hurdan frisyren är.

~ av micorazoon på 12 mars 2011.

Kommentera

 
