Ingen härlig väckning!

Har sovit skit dåligt förra natten med och när jag väl har somnat och vill fortsätta sova en stund. Vad vaknar jag då till??? Joo, vad annars än grannarna som bor ovanför!!! Som jag sagt innan, älskar barn och klart dom är busiga vilket är bra och då är det friskhets tecken.

MEN föräldrarna ska inte tillåta barn göra exakt vad dom vill, tycker jag i alla fall. Eller vad tycker ni? Tycker inte man låter barn hoppa och hänga hur man vill bl.a. i en balkong, slänga en boll inne i en lägenhet.. då menar jag en volleyboll. Skulle inte låta barn slå på rören som går längst väggen som är från elementen.. snacka vad det låter!! Ni skulle höra hur det låter.

Inte direkt kul att vakna så och få höra det heeela dagen!! Gissa om jag kunde fortsätta att sova??? Nej, tyvärr så var bara vakna och ha ögonen i kors för i den ljuden kan ingen sova.. lovar! Dagen kunde ha börjat mycket bättre.

~ av micorazoon på 13 mars 2011.

Kommentera

 
