Melodifestivalen

Det blev ingen kycklingfilé med grönpeppar sås igår, orkade helt enkelt inte för det tar ändå flera timmar att göra den för när den ska stå i marinad. Det får bli en annan dag istället, blev donken faktiskt 😉 Snacka vad trött jag var igår, orkade inte typ prata alls och gjorde inget annat än gäspa och gäspa. Det hände väl inte så mycket igår faktiskt, fast det var rätt skönt så trött som jag var. Var verkligen i en helt annan värld.

Sen satte oss och tittade på melodifestivalen med L eller tittade och tittade, rättare sagt lyssnade på låtarna. När dom hade slutat sjunga så försökte vi se E och C som satt längst fram 🙂 Men då när man vill att dom visar publiken så visar dom inte så mycket eller går igenom så snabbt att man blir nästan yr i skallen när dom flyttar så fort, tycker jag i alla fall. Dom enda jag tyckte om var Swingfly och Eric Saade, resten var inget bra eller jo Daniel alltså The Moniker var en trallvänlig glad låt 🙂

Men min absoluta favorit var… vem?? Jepp.. ingen annan än Eric Saade så klart!! 😀 Han var bäst, gillar honom och tyckte att äntligen har Sverige ett riktigt bra bidrag till Eurovision.

Vad tyckte ni om melodifestivalen? Vilken var eran favorit och tyckte ni att rätt låt vann?

~ av micorazoon på 13 mars 2011.

2 svar to “Melodifestivalen”

  1. Ja det får bli en äldre haha =) Ja det är kul! Men jag ser fram emot att plugga på ett nytt ställe ändå. Som inte ligger så avsides 😛 Jag ska plugga musikal, eller bara sång =)
    Ja haha 😉 uscha. Jag vet inte, får kolla! Okej vad bra då haha =)

    Vad har du för dig ikväll då?

    • Det kan jag tänka mig 🙂 Hehe 🙂 Ja, det är bit uppåt.. men inget jämfört med lilla Haparanda 😉 Förstår väldigt väl att du vill därifrån till något större. Hoppas du gillar dom, gör jag i alla fall men som sagt använder deras läppglans och älskar den! 🙂 Jag använder den dagligen och har haft den i vääääldigt länge för det räcker med bara lite och det håller länge. Tar det bara lugnt idag och tittar på desperate houswives och gossip girl, har en hel del att ta igen 🙂 Vad hittar du på för något? 🙂

Kommentera

 
