Få timmar förra natten..

Snacka vad trött jag var igår.. eller varit trött ett bra tag nu, kan ju inte sova nätterna. Tog ett bra tag igår med innan jag kunde somna fast var totalt slut! Men när jag väl kunde somna så gick det fort.

Har nog inte sovit mer än hmm.. kanske fyra timmar eller max max fem. Det var riktigt jobbigt att vakna till klockan idag för att ringa runt, först till röntgen och sen ringa för att få tid till någon tandläkare. Tror nog inte dom kommer hinna göra färdigt hela tanden, men lite i alla fall och får säkert en ny tid snabbt. Tror jag i alla fall.

Hoppas det är riktigt duktig tandläkare som är van med patienter som har problem med att öppna munnen eller just ha van med reumatiker. Måste fixa en massa.. alltså jag måste gå regelbundna kontroller och behandling hos tandläkare och tandhygienist just för har en grundsjukdom och äter så mycket mediciner osv.

Skulle kunna somna sittande känns det som, så trött är jag. Inte länge till så ska jag flytta mig till bilen och sen åka iväg till tandläkaren, hoppas vi hittar dit.. eller jag har aldrig varit där förr men assistenten har nog det 😉

~ av micorazoon på 14 mars 2011.

2 svar to “Få timmar förra natten..”

  1. Ja haha, usch =) Bot du där? Oj det var långt upp! Ja det är typ bara 2 månader kvar så jag står ut =) Det tror jag nog att jag gör, läppglansen låter toppen! Okej kul! Själv har jag kollat slut på båda serierna =/
    Idag har jag sjungit och gymmat =)

    • Är född och uppvuxen i Haparanda men flyttade ner till Linköping drygt ett år sedan 🙂 Trivs hur bra som helst här, men kollar lägenheter lite överallt men absolut inte högre upp än Stockholm 🙂 Ok, men då har du inte så länge kvar i alla fall 🙂 Men vad ska du göra nu efter att du är färdigt med skolan om två månader? Eller förstod jag rätt nu? 😉
      Nu har jag kollat alla Desperate housewives avsnitten och nästan alla Gossip girl avsnitten, bara någon kvar 🙂 Sen får jag ta igen även one tree hill, missat en hel del avsnitt där med 😛

Kommentera

 
