Pappershög..

Känner mig jätte duktig 😉 Ni som inte vet så är jag väldigt pedant av mig på allt! Det enda jag är dålig på är samla posten i högar som får bara ligga och bli större och större. Sen när jag blir käpp på det, då tar jag tag i det och rensar. Men det kan ta ett bra tag innan jag gör det, lite olika från gång till gång.

När jag väl går igenom högen med assistenten så känns det himla skönt, men när jag väl lägger sen dom in i pärmarna så är jag petig som fan när det gäller det med. Nu har jag gått igenom heeela högen i arbetsrummet med assistenten och snacka vilken hög jag fått bort!! 😀

Massa som hamnade nu i pappers insamlingen, stolt över mig själv *klappa på axeln*. Men däremot har jag inte lagt in dom i pärmarna för måste först gå igenom ALLA pärmar och slänga det jag inte behöver och få ännu mer ordning och reda. Öhm.. och det är inte lite pärmar! Om någon får post som fan, så är det jag. Helt sjukt mycket post får jag.

Nu har jag tagit även och scannat in pappren som min jurist behöver, går inte in på detaljer just nu när vi håller på med dom. Berättar sen för er när allt är färdigt. Nu tar jag väl förtjänst kopp kaffe och en snickers 😛

~ av micorazoon på 16 mars 2011.

2 svar to “Pappershög..”

  1. absolut! Jag vann deras modelltävling förra året =) Så det var en engångsgrej, men om dom vill ha mig igen så säger jag inte nej!

    • Det förstår jag att du inte skulle 🙂 Vem skulle det. Sånt skulle vara hur kul som helst ju. Jag skulle älska sånt, älskar att stå framför kameran 😉 Men tyvärr har jag inte den längden, den storleken om man säger så. Men däremot skulle jag vela testa och hålla på som ansiktsmodell, fast vet iofs inte hur man gör för att bli det.

Kommentera

 
