Vill ha nya detaljer

Har hela dagen gått runt och tänkt vad jag vill göra med lägenheten. Alltså inget större, utan bara lite små inrednings detaljer som tex. vilken färg ska jag ha på soffkuddarna? Sydde förra sommaren två olika färg på kuddarna, såhär ser dom ut.

Vad tycks?

Men vet inte om jag ta fram dom och ha dom eller ska jag köpa tyg och sy nya kuddar i en annan färg. Har besluts ångest, hmm.. har ett par andra som jag har hemma. Undra hur dom skulle se ut på soffan? Måste ta foton på dom så får ni gärna hjälpa mig. Fast är ändå lite sugen på göra nya, men vilken färg isåfall. Har ni några förslag? 🙂

Sen vill jag ha andra gardiner med, men vet inte vilken färg. Sen funderar jag om jag ska fixa lite i sovrummet med, men där är det likadant att vet inte bara vad. Vill fixa något nytt att ha på hyllorna. tycker det ser tomt ut. Byta ut kanske ljusstakarna och ha något annat på nattduksborden och fönsterbrädan, kanske byta ut gardiner här med. Ja, min hjärna är i tusen varv 😉

~ av micorazoon på 16 mars 2011.

6 svar to “Vill ha nya detaljer”

  1. Det gör mycket för helhetsintrycket att ”bara” byta ut kuddar och gardiner. Jag tycker om att göra det på hösten och våren. Som för att markera att en ny årstid är på väg 🙂

    Jag gillar dina gröna kuddar. Dom var jättefina!

    Har förresten svarat på din kommentar i min blogg 😉

    • Visst gör det! 🙂 Små detaljer gör mycket, ljusstake i en annan färg eller kanske t.o.m färg på ljuset, kuddar, gardiner. Blir som ett nytt rum 🙂
      Tack, kul att höra att du tyckte om dom! 🙂
      Ah.. nice, då ska jag gå in och läsa 😉

  2. jag vill också ändra här hemma. tror det får bli efter sommarn 😛

  3. nej precis, haha =) Det gör jag med! Men kan inte bli modell jag heller för längden 😉 Det skulle vara kul! Men man kan ju bli reklammodell även om man inte är så lång =)

    • Hur lång är du? 🙂 Reklammodell, vad innebär det? 🙂 Har aldrig hört det förr :S

Kommentera

 
