Serier och ta igen

Igår hade jag ont som fan i min höft, alltså högra och visste inte hur jag skulle ligga heller. Satt  en hel del igår, så den sa lite ifrån men måste ju kunna göra något. Tittade ikapp serier som jag missat, vilket är en hel del avsnitt men måste säga att det är rätt så bra att jag inte hunnit titta på dom.

För nu har jag en massa avsnitt och titta på istället 😛 Har nu kollat färdigt hela Desperate Houswives avsnitten som kommit ut, alla Gossip Girl avsnitten och nu ska jag börja kolla på Greys Anatomy 🙂

~ av micorazoon på 17 mars 2011.

Kommentera

 
