Äntligen!!

Har nu sen assistenten gått hem försökt ringa till älsklingen, men det går inte 😦

Sen har jag läst och läst på internet och blev orolig när jag läste att psykopaten Gadaffi skulle nu slå till Benghazi.

Men sen strax efter kom nyheterna och bra nyheter tycker jag. Äntligen röstades no flight zone över Libyen och att FN, NATO o USA + många andra länder är nu beredda att ingripa. Och dom skulle ta med alla medel som krävs. Vet ni hur lättnad jag blev??

Nu ber jag och håller tummarna att folket vinner med hjälpen av oss omvärlden. Så hoppas jag på att får hem älsklingen helst NU o hel o levande.

Hoppas ni är med mig och ber. Vad säger ni?

~ av micorazoon på 18 mars 2011.

Kommentera

 
