Asplövens match..

Igår var förresten Happis killarnas första kval matchen mot Allsvenskan. Asplöven spelade igår mot Tingsryd och tyvärr så förlorade våra killar med 2-0 😦 Försökte få igång radion för att kunna lyssna på matchen, men det fungerade inte :S Missade därför hela matchen, skit tråkigt.

På lördag ska dom spela hemma match igen och då mot Troja/Ljungby och då hoppas jag att Asplöven spelar skit bra och ser till att vinna 🙂 Håller tummarna för er happis killarna, hoppas jag hinner få träffa vissa av er på måndag i Norrköping. Då ses vi där och då kommer jag sitta och skrika som fan, hoppas att det är massa Asplöven supportrar som kommer och håller mig sällskap 😉

Riktigt taggad är jag, ser fram emot måndagen! 🙂

~ av micorazoon på 18 mars 2011.

Kommentera

 
