Vintern tillbaka *suck*

Det är inte många timmars sömn jag har fått i natt, men när jag väl somnade så har jag sovit som en stock. När jag vakna så hade jag migrän huvudvärk och tog direkt två stycken eeze, hoppas det hjälper.

Hmm… vill inte kolla ut genom fönstret, det har snöat!!! Nu räcker det med jävla snö, vill ha vår och sommar nu! Tänker ett år bakåt vid den här tiden och då hade vi ingen snö mer och det var så mycket varmare än vad det är nu. Vad innebär detta?? Får vi en riktigt varm sommar i år och att vi har så hela sommaren? För förra sommaren var det riktigt riktigt tropisk värme i några veckor.

Sen hade vi inte så himla varmt, tycker jag i alla fall. Jag som hade hoppats på att få byta till sommardäck, ta fram vår jackan och ta fram utemöblerna. Får ta och beställa hem nu alla frön till det som vi ska ha ute, då kanske det börjar kännas att sommaren är här snart. Eller hoppas det i alla fall 😉

~ av micorazoon på 18 mars 2011.

Kommentera

 
