Dessa läser jag ifrån

Ni som är intresserad av det som händer i Libyen så kan ni läsa från dessa sidor, eller jag uppdaterar mig här just nu i alla fall. Dom uppdaterar väldigt bra, måste jag säga och kan ju säga att Frankrike har lyckats att skjuta och förstöra fyra pansarvagnar osv.

Här är BBC News, Al Jazeera, Finska ampparit heter dom så om ni kan Finska så läs på 😉 Sen läser jag lite, men väldigt lite på Aftonbladet. Håller mig helst till dom utländska och speciellt Al Jazeera som uppdaterar bäst om man frågar mig.

Vad tycker ni om detta? Tycker ni att Sverige skulle följa med dom andra länderna?

~ av micorazoon på 19 mars 2011.

2 svar to “Dessa läser jag ifrån”

  1. Jaha, jag är visst inte ensam om att vara liten =) Ja det hoppas jag med!

    Hoppas att du får en bra lördagskväll! kramar

Kommentera

 
