Orolig som fan!!

Försökt ringa älsklingen nu i flera dagar och det går inte att komma fram alls 😦 Läste igår om allt jag missat på Al Jazeera och läste vad Barack  Obama har sagt igår kväll/natt. Men idag när jag vaknade så hade jag fått sms av gumman om att hur det är med Abdu när det är bombningar osv. i Benghazi.

Fick direkt logga in och läsa nyheterna och oron blev värre och är så rädd, vill inte att det händer något med min älskling. Det gör inte det lättare när det inte går och få någon kontakt med honom alls. Men förstår inte varför USA och dom andra länderna inte har gripit in? För det är ju bl.a. no fly zone och det har varit flyg attacker, då uppfattade jag att det var Gadaffis folk. Borde inte då någon av FN, NATO, USA + andra gripit in vid det här laget?

Längre dom väntar, desto värre blir det och ännu svårare. Dom måste ju ta och bomba Gadaffis trupper nu innan dom är inne i Benghazi helt. Tycker jag. Vad tror ni? Någon som vet lite mer?

~ av micorazoon på 19 mars 2011.

Kommentera

 
