Konstigt hugg

Igår tittade jag på ett par avsnitt av The Vampire Diaries och har bara ett par kvar, sen har jag kollat ALLA missade avsnitten. Sen läste jag nyheter hela tiden om hur det går i Libyen. Får fortfarande inte tag i älsklingen, hoppas jag kommer fram bara att vet att allt är bra med honom efter omställningarna.

Igår kväll fick jag jätte konstig smärta.. eller stickning i en del av ryggen. Rätt högt upp i ryggen, vid bröstryggen i T områden det stack på vänstra sidan nära skulderbladen. Vet inte hur jag ska förklara smärtan, det var som någon skulle ha tryckt in en skruvmejsel typ på ett och samma ställe.

Men jag somnade ändå till slut direkt, var så trött men däremot ett par timmar senare så vaknade jag och det var för värken. Kunde inte somna alls, tog rätt många timmar innan jag kunde somna igen. Den hugger fortfarande i mellan åt, så idag är jag rätt så trött rätt utsagt.

~ av micorazoon på 20 mars 2011.

Kommentera

 
