Knipa ihop

Förra natten har jag sovit rätt ok i alla fall, rätt skönt faktiskt. Sen vaknade jag och var toa nödig rätt utsagt, men ja.. bara knipa ihop och vänta att assistenten kommer. Det är så fel att behöva hålla sig, det är inte ok. Eller vad tycker ni?

Blev rätt pigg och kunde inte somna om.. inte konstigt när man är så toa nödig och att man ser fram emot dagen. Så nu är det bara att göra sig klar sen är jag redo 🙂 Kollat precis runt lite på Asplövens resterande borta matcher och jag kommer försöka fixa att kan gå och kolla så många som möjligt, men helst alla men borta matcher då. Lite väl långt att åka 130 mil och titta hemma matcher 😉

Ringde även till Vita Hästen som Norrköpings ishockey lag heter, för att kolla med biljetter till ikväll men man kunde inte förköpa eller boka innan. Blir att åka dit så tidigt som möjligt med andra ord och vill ju helst sitta i en vanlig bänk och inte rullstolen när jag kollar på hockey. Rullstolen är inte så skön 😉

Får försöka uppdatera bloggen via iphonen sen under dagen och berätta hur allt går 🙂

~ av micorazoon på 21 mars 2011.

10 svar to “Knipa ihop”

  1. Kommer du till Huddinge på onsdag då?
    Kram

  2. nä fy vad jobbigt att behöva hålla sig sådär! Uscha! Det ska man inte behöva. Kram på dig!

  3. Svar: Det var faktiskt 175 mil för enligt aftonbladet åkte dom flyg till Gbg och sen tåg därifrån. Så de sååååå! =P

Lämna en kommentar