Fel information..

Efter att vi var färdiga med magnetröntgen vilket tog ca en timme allt som allt. Skrev adressen på GPS igen för att kunna hitta till ishallen, tycker Norrköping är svår stad att köra i :S

Vi kom fram i god tid men vi parkerade och satt kvar i bilen, vi satt på baksidan i ishallen och hade tur. Vi satt i bilen och såg varenda ishockey spelare när dom kom ut och skulle köra uppvärmning och då sa jag till L att det där är han och han osv.

L kommer med kommentaren.. ”jävlar vad Haparanda levererar” hehe 🙂 Hon är inte den första som säger det, men jag vet ju dom flesta eller känner, visst det finns många snyggingar men har aldrig tänkt på det för jag har aldrig varit intresserad av någon därifrån. Sen är det också för alla vet vem alla är och alla känner alla typ och that’s it.

Men i alla fall varför vi satt på baksidan av ishallen var för ringde till Vita Hästen kansli eller något om biljetter som man tydligen inte kunde förköpa alls. Då sa dom att skulle gå in bakvägen med rullstolen. När L och J kom fram till ishallen och vi gick in, blev vi som en stor ? för vi tyckte att det här verkar ju inte riktigt rätt ställe, det var killarnas omklädningsrum.. inte inne inne i en omklädningsrum men hallen. Om ni förstår vad jag menar med min dåliga förklaring? 😉

Frågade hjälp av en man och han tyckte det var väldigt korkad av personen som hade ”hjälpt” mig, så vi fick gå runt och komma in en annan väg. Kom rätt till slut i alla fall 😉

~ av micorazoon på 22 mars 2011.

Kommentera

 
