Fixa sig snygg

Igår blev det inga inlägg, det var en händelserik dag igår och riktigt trevligt var det. Det var SÅ kul och härlig dag, samtidigt fick jag tänka på annat vilket är bra på tanke om vad som händer i mitt liv just nu 🙂

Först så vaknade jag upp och hade bestämt dagen innan vad jag skulle ha på mig för kläder, perfekt måste jag säga och duktigt av mig att bestämma det dagen innan. Var bara att stryka linnet innan jag kunde ta på den för tvättat den nyligen. Tar ju inte på mig kläder som inte är strykta 🙂

Var bara att äta frukost och sen börja sminka mig och om jag får säga själv så blev det riktigt snyggt eller jag var nöjd i alla fall. Fixade håret snyggt och tog på mig mina nya öronhängen och skit skönt att kunna ta på sig vårjackan!! 😀

~ av micorazoon på 22 mars 2011.

Kommentera

 
