Magnetröntgen

Efter att var färdig med allt så var det bara hoppa in i bilen och köra mot Norrköping, skriva adressen på GPS att vi hittar till rätt ställe 😉 Efter ett tag när vi hade börjat köra så slutade min mobil att fungera eller inte mobilen direkt.

Vet inte vad som hände för ena sekunden fungerade det och nästa gjorde inte det. Kunde få sms och ta emot samtal men jag kunde inte göra det. Har ringt kundhjälpen och dom ska se till att fixa det, men det har dom inte gjort än så blir nog fixat imorgon hoppas jag.

Tur att har reserv nummer och mobil, men den hade jag ju inte med till Norrköping :S Men i alla fall så kommer vi fram till sjukhuset i Norrköping för hade tid nämligen till magnetröntgen pga. min längdrygg som jag skadade i min bilolycka 2001. Dom vet bara inte vad det är som hände, men däremot vet vi var smärtan är och vilka kotorna.

Gillar inte direkt att ligga inne i magnetröntgen blir väldigt instängt känns det som, så fick stänga ögonen för att inte se det och stora bygg hörlurar för det är så högljud från maskinen. Fick ha radion på rätt högt för att kunna höra musiken och inte röntgen maskinen. Men det gick bra, få se när jag får resultatet från det bara.

Någon som har gjort magnetröntgen? Tycker ni också ha musiken högt då?

~ av micorazoon på 22 mars 2011.

Kommentera

 
