Gårdagens styling

Har börjat försöka hitta på en hel del saker att göra varje dag för att komma ut och få tiden gå fortare. Samtidigt får jag tankarna iväg på något annat också, vilket kan vara bra. Självklart fortsätter jag att uppdatera mig om händelserna i Libyen, det kommer jag aldrig sluta med speciellt så länge älsklingen är där.

Han är trots allt min älskling, den rätta mannen i mitt liv och vill leva med honom alltid och likadant känner han för mig. Det går fortfarande inte att ringa dit 😦 Hoppas bara allt är bra med honom efter omställningen ändå.

Igår så fixade jag i ordning mig att ser mänsklig ut 😉 Sen så gick vi till stan, helt underbart väder och så skönt att kunna ha vårjackan på. Här kommer foto på mig och gumman Elin S, har på mig förresten leggingsen från Gina Tricot som jag berättade om. Har även på öronhängen som jag köpte, men tror inte det syns så bra när det blåser. Får ta bättre foton på det någon dag.

 

 

 

 

 

 

Har sminkat mig med MUS vanilla och Face mörkbrunt minns inte namnet. Använt sedan Emite cake eyeliner och L’oreal mascara sen lite rouge från Isadora och lite solpuder från Isadora.

~ av micorazoon på 23 mars 2011.

4 svar to “Gårdagens styling”

  1. Fin du är!

  2. Det kommer att bli kul! =) Haha, ja han ser väl inte dum ut men han är inte min smak haha ^^, Men det är väldigt många som tycker att han är hur snygg som helst! Men ser jag det inte riktigt ändå 🙂 Jag ska ta foton om det finns tid =) Nej jag ska ge järnet 😉 haha, men nu ska jag sova. Jag ska upp om 4 timmar. Natti!

    • Vad har du för smak när det gäller killar? 🙂 Jag har en väääldigt blandad smak, sen jag slutade vara så kräsen som jag varit. Men alltid varit svag för utländska 😉 Men nu har jag den underbaraste i mitt liv 🙂

Kommentera

 
