Riktigt toppen dag!

Efter ishockeyn fick jag ju träffa två av ishockey spelare och den ena har jag ju kontakt med. Den andra minns jag inte namnet på, men han spelade i Asplöven förra året i alla fall. Fick höra väldigt fina komplimanger som vanligt 😉

Efter att vi satt och snackade ett bra tag så var det dags att börja åka hemåt. Fick umgås bara med min lillebror Johannes, ååh.. så kul det var!! Var FÖR länge sen sist vi fick göra det, det var helt underbart och som vi skrattade och jag visste inte hur jag skulle vara och tårarna sprutade av all skratt 🙂

Saknat detta hur mycket som helst, hoppas vi får flera sådana dagar fram över. Det blir på helt annat sätt när det är bara vi två än vad det är när det är en assistent med och då kan man inte prata på samma sätt heller, om man inte pratar på finska 😉 Vilket vi gör när det är bara vi två. Det var en av dom underbaraste dagar på ett tag, en riktigt toppen dag!

Rakastan sinua veljeni ❤

~ av micorazoon på 23 mars 2011.

Kommentera

 
