Träffa min underbara vän :)

Fick låna Johannes telefon för att skicka sms till en av spelarna för min mobil fungerade inte. Lånade sen Linns telefon för att skicka sms till Klefa, min underbara fina vän som jag inte har träffat på skit länge.

Det är skamligt att vi inte träffats något sen jag flyttade till Linköping, träffades mer när jag bodde i Happis :S Klefa var och tittade på ishockeyn med så varje paus så kom han fram till mig och fick krama om honom, prata en massa.

Det var riktigt riktigt trevligt att få se honom igen, saknat honom ju! Så vi bestämde att vi ska se till att träffas snart och festa, måste ju fira våran 10 års jubileum 🙂 För 10 år sen lärde vi känna varandra, det måste vi fira ordentligt. Eller hur?? 🙂

Tiden gick snabbt och försöka ta igen allt på en så kort tid. Fick även träffa hans son L som hade vuxit skit mycket ju!! Shit, sa till honom att du var ”såhär liten sist jag träffa dig” och frågade om han kommer ihåg mig. Det gjorde han inte, men inte så konstigt heller han var liten då. Han var ju så lik Klefa sjukt mycket och han spelar också ishockey och berättade hur duktiga dom hade varit. L är nog nu ca 9 år skulle jag gissa på, tiden går så fort så tappar räkningen :S

~ av micorazoon på 23 mars 2011.

Kommentera

 
