Nya gardiner

Har länge funderat och funderat hur jag ska göra om här hemma, vilket jag fortfarande inte har kommit fram till. Men är sugen på att sy ett par vita dekorations kuddar till soffan. Vill ha något till med, någon färg men vilken? Har ni förslag eller idéer på vad jag ska ha?

Tycker att vita gardiner är alltid snyggt och kan alltid kombineras hur man vill och går att använda i alla rum. Idag när vi var på Ikano så passade jag på och köpa vita panellängder, perfekta var att dom kostade 199 kr istället för 349. Gardinen ska utgå och därför billigare men vet inte i vilket rum jag ska ha dom, kanske vardagsrummet?

Såhär ser dom ut, men ränderna är på baketen inte på gardinerna.

~ av micorazoon på 24 mars 2011.

Kommentera

 
