Nya leggings

Var ju i stan med Elin S i förrgår och vi gick till Gina Tricot för ville ha ett par likadana leggings som jag köpte sist, alltså dom ljusa som jag har på foton. Ville ha i militär grön aktig, dom är skit sköna och lätt en av mina favorit leggings just nu. Lite annat än det vanliga.

Men då hade XS tagit slut och dom skulle inte få in mer av dom. Så dom ringde till Gina som är i Ikano istället och dom hade ett par kvar, vanligt vis lägger dom inte undan då och inte heller i flera dagar. Hon frågade om jag var helt säker på att jag skulle ha dom, jag är 150%  säker så dom la undan dom för kunde inte åka igår och hämta dom.

Fick även 10% rabatt för såg att det var ett litet fel och det var sista paret. Det tackar man aldrig nej till 🙂

~ av micorazoon på 24 mars 2011.

Kommentera

 
