Blusen

Igår när vi var på Ikano så passade jag även på och gå runt i andra affärer med och hittade en hel del fina grejer. Jag skulle ha kunnat egentligen fortsätta och köpa en massa, men kors i taket att var duktig. Kund stoppa mig själv att köpa mer och det är inte ofta det händer egentligen, men lär mig hela tiden.. sakta men säkert.

Berättade till er att har inte unnat mig själv något på länge, utom dom ett par plaggen förra veckan. Så tänkte faktiskt igår att jag har varit duktig väldigt länge och då kan jag faktiskt unna mig själv något fint. Vad gör det? Något kul måste man ju ha och fint, sen vill jag ha lite nya kläder när älsklingen kommer hem 😉

Vill ju vara snygg och snygga kläder för sin man med. Eller vad säger ni? Hmm.. vill sen närmare köpa något extra, ni vet 😉 Har ju några presenter till honom med, han har julklappar väntandes och födelsedags present m.m Ska bli så kul att ge dom sen och ska bli kul vad han har köpt till mig, för han har tydligen köpt en hel del till mig men vad vet jag inte och han ger inte ledtrådar heller. Sen hade hans föräldrar köpt något med till mig och det ska bli sjukt spännande och kul att se vad det är 😛

Men i alla fall tog foto på blusen som jag köpte igår, älskar den!! Det är SÅ fint med chifong och det är inne med det också.

Hittade den från BikBok

Ni ser även en ej störa skylt 😉

~ av micorazoon på 25 mars 2011.

Kommentera

 
