Vad ska jag ha??

Börjar få smått panik om vad jag ska ha på Oliwers dop som är om ca två veckor :S Hittade ju en klänning från asos som jag vill ha!! Men det minsta storleken på den klänningen är UK 6 men den är slut, finns storlek UK 8 och tror nog att båda skulle nog vara för stora. Har aldrig beställt därifrån förut så vet inte om storlekarna är små eller stora. Någon som vet?

Den klänningen får inte vara stor för då ser det för jävligt ut och då tänkte jag att skulle hitta en sömmerska som skulle kunna sy exakt en sån efter mig, men tror nog att det är för tajt om tid. Här är klänningen som jag vill ha! Håller just nu för fullt på och kollar klänningar och vet inte vad jag ska ha.

Har någon av er idéer?? Och isåfall var jag hittar snygga klänningar? Jag vill ha en snygg, elegant och sexig men inte för sexig självklart.

~ av micorazoon på 25 mars 2011.

Kommentera

 
