Vakna tidigt..

Idag har det varit fullt upp och har inte hunnit alls sitta framför datorn. Kan börja med att berätta om att igår kväll så lossnade en lagning från tanden igen!! *suck* Kan det inte sluta hända massa för mig nu?? Det var en ordentligt stor bit som lossnade :S

Fick vakna kl: 08 för att börja ringa till folktandvården och ringde till Berga folktandvård där jag var förra veckan, eller var det veckan innan? Händer så mycket att tappar kollen. Men den tid dom hade kunde jag inte för skulle inte hinna få assistenten hit tills dess.

Fick då ringa till Skäggetorps folktandvården och där fick jag en tid och den var lite senare så skulle kunna hinna få folk hit. Men för att få hjälp direkt så fick jag ringa till Johannes som var så snäll att komma direkt och hann göra mig färdig när assistenten skulle komma så var det bara att åka. Dom satte en tillfällig lagning där med och gillade inte tandläkaren, han gjorde inte ett bra jobb tyckte jag i alla fall samt slarvigt. Hoppas det håller ett tag i alla fall.

~ av micorazoon på 25 mars 2011.

Kommentera

 
