Nya röda skor

Jag har alltid varit tjejen som älskar klack skor och äger en massa såna skor och det är en hel del 😛 Får inte plats med fler skor, måste hitta på något system som gör att får mer plats. Men nackdelen vilket jag inte gillar är att min vänstra fotled är stel opererad och då kan jag alltså inte vicka på fotleden alls.

Den är ca 5 grader eller något sånt som den är vinklad, vilket innebär att måste ha skor med klack vilket jag absolut inte har emot. Men nackdelen är att kan inte ha hur höga som helst 😦 Då måste jag korta av klacken att kan gå med dom, det är så synd. Har aldrig varit tjejen som gillar ”lediga” skor som tex. converse men sen förra året när jag köpte såna har jag blivit förälskad i såna skor.

Det smarta är att inne i dom skorna har skomakaren gjort en kilklack till mig typ 🙂 Fast ni inte ser det, smart. Men i alla fall så har jag köpt ett par röda converse aktiga skor.

~ av micorazoon på 26 mars 2011.

Kommentera

 
