Vad tror ni om denna?

Har nu tittat runt på klänningar för dopet och det finns en på asos som jag vill ha och nu tittar jag klänningar från nelly. Gillar denna bl.a. men är den för vågad att ha?? Kommer säkert ha en kavaj på i alla fall inne i kyrkan. Den här blåa är också fin, vad tycker ni?

~ av micorazoon på 26 mars 2011.

10 svar to “Vad tror ni om denna?”

  1. Jag älskar den försa klänningen du länkade! Det är inte för mycket, den är stilfull ju =)

    Jag gillar musiker och lite rockigare killar, haha =) Okej haha 😉 Härligt =D Tack så mycket, det har gått jättebra!

    • Ja, jag gillade den grymt 🙂 Men som sagt skit svårt att hitta en som är som du sa stilfull, elegant, snygg och sexig men inte för mycket 😉 Sen älskade jag den blåa också grymt mycket och vill ha den! Men vet inte riktigt om de är dop material? Svårt!

      Hittat en sådan kille? 😉 Vad kul att höra att det gick bra i alla fall.
      Har en fråga.. när du bloggar får du betalt för det eller bloggar du annars bara, eller vad man nu ska säga? Har du isåfall råd om hur man kan göra för att lyckas med bloggen och kunna tjäna på det samtidigt? Tacksam med all råd. Skulle vara kul att få ännu mer läsare, idéer hur man kan göra?
      Kram

  2. Förstår det =) Det är inte lätt med kläder 😛 Jag tycker nog den första ändå!

    Japp det har jag 😉 Det gick jättebra och det är ju en bra erfarenhet inför framtida skådespelarjobb och sånt.
    Man kan ju få betalt genom sina annonser, men jag har knappt några annonser och man måste ha väldigt mycket läsare för att komma upp i några summor. Så det är knappt 😛 Men däremot så får jag en hel del saker från företag =) Jag har skrivit ett inlägg här om hur man kan förbättra sin blogg och få fler läsare:
    http://thisismarielle.se/2009/july/utkast-nicha-din.html#comment

    kramar

    • Det låter ju bra det 😉 Ja, det är de verkligen.. alltså bra för framtida jobb. Hur gör man det där att man får saker från företag?
      Nu har jag läst inlägget om att förbättra sin blogg och det var bra tips.

  3. Kanske snart dags att testa igen 😉
    Jag funderar faktiskt själv på att snart använda den…:)

  4. ja haha 😉 Ja det är ju en merit! Det hela började för mig genom att företag kontaktade mig om samarbeten. Men sen har jag också mailat företeg jag gillar och vill ha att göra med. Man får komma på sitt eget sett att samarbete, och vad båda ska få ut av det =)

    Jag hoppas att tipsen var till hjälp!

    • Tycker sånt är verkligen svårt och har inte mycket kunskap alls inom det. Alla tipsen är välkomna verkligen och du får jätte gärna komma med synpunkter om bloggen. Vill som sagt att bloggen blir bättre och intressantare för att även få mer läsare 🙂 Alltid kul.

  5. Prova att maila till nåt företag och fråga om dom vill sponsra med en vinst till en tävling till att börja med =) Okej jag ska tänka om jag har nåt tips att ge!

Kommentera

 
