Match imorgon! :D

Måste ju ta och berätta till er även om vad jag ska göra för kul imorgon. Har berättat till er om asplöven, alltså det är ishockey killarna från Happis som håller på och försöker få kvala till allsvenskan. Vilket vi självklart hoppas på, men nu måste dom vinna alla matcher!

Har lovat dom att ska åka och titta på alla borta matcher om jag bara kan, för vill verkligen det. Har haft väldigt svårt att fixa att kunna åka, men imorgon spelar dom i Karlskrona och jag ska dit med mina tjejer! Vet ni hur mycket jag ser fram emot det?? Det skulle ha varit skit kul att kunna ha stannat där i ett par nätter och hälsat på kompisen med, men tyvärr går det inte och ordna 😦 Får ta det en annan gång, så det blir en dags utflykt dit istället.

Har aldrig kört så långt neråt med bil förr så  det ska bli spännande och kul som fan! 😉 Tidigt upp imorgon och fixa sig snygg självklart. Några tänker säkert varför, hon har en underbar kille redan. Ja, jag har underbaraste och finaste kille som jag ska leva resten av mitt liv med. Men bara för att man har pojkvän så ska man kunna göra sig snygg ändå. Eller vad tycker ni? Har redan bestämt mitt outfit och ska ta en massa foto på mig och med tjejerna. Ska sitta och blogga från bilen samtidigt så ni blir uppdaterade ;P

~ av micorazoon på 27 mars 2011.

Kommentera

 
