Ska äntligen få använda dom

Jag köpte ett par jätte fina skor från scorett förra hösten typ och när jag åkte upp till happis över jul så tog jag med dom för att kunna lämna dom till min duktiga skomakare som är bäst. Han kan vad som helst och fixar alltid mina skor att kan ha dom, oavsett om dom är för låga, höga, stora. Och man ser inte någon skillnad heller, alltså man ser inte att man har ändrat dom på något sätt.

Men när jag skulle föra dom till honom så hade han stängt och då fick jag lämna skorna i happis och bad Johannes föra till skomakaren och ta med dom när han skulle flytta ner hit till Linkan. Han glömde ta med dom och nu skulle jag vela ha dom, skulle passa hur bra som helst till klänningen som jag hoppas att kunna ha på dopet.

Fick ringa mamma och be henne hämta skorna och skicka dom till mig, det ska hon göra imorgon 🙂 Ska bli underbart att äntligen börja använda dom, ska självklart ta foto på dom sen så ni får se dom.

~ av micorazoon på 27 mars 2011.

Kommentera

 
