Underbar överraskning!

Åh, det första jag måste berätta till er är att förra natten så läste jag lite om läget i Libyen. Sen kollade jag igenom mailen och då ser jag att min älskling hade skrivit!!!! 😀

Det är bra med honom och hela familjen, allt är nere men han hade fått låna internet från någon hotell tydligen. Vet inte om dom är kvar i Benghazi eller vad. Har svarat till honom så får se när jag får svar.

Vet ni vilken lättnad det blev! Han är ju så underbar min fina man 🙂 Som jag saknar honom! Så fint han hade skrivit. Stenen ramlade ner från axlarna.

~ av micorazoon på 28 mars 2011.

Kommentera

 
