Efterfrågade fotot..

Har ju berättat om att har kontakt med en av asplöven spelare då och då, sen passar vi på att träffas och prata ett tag efter matcherna. Han är super trevlig och väldigt omtänksam och när jag berättat om honom så har folk frågat om jag har foto på honom.

Vilket jag inte har och foton på asplövens hemsida är inte super bra direkt eller man ser inte så mycket egentligen. Tycker jag i alla fall och har flera gånger tänkt att ska ta foto på honom men aldrig gjort det.

Nu efter att väldigt många har sagt till att ta foto så frågade jag honom i måndags om vi kunde ta foto på honom och mig. Vilket jag fick och då tänkte jag passa på att lägga ett foto på oss så ni ser vem jag berättat om.

~ av micorazoon på 30 mars 2011.

Kommentera

 
