VIP känsla..

Vi satt och tittade på hockeyn och vi skrek fast vi var inne i kafeterian och självklart uppmanade jag tjejerna att dom ska heja på asplöven, vilket dom gjorde 🙂 Killarna spelade riktigt bra i första perioden, lite sämre men ändå bra i andra perioden men däremot tredje var det skit dåligt ju.

Asplöven ledde med 1-0 ett bra tag, men i tredje perioden fick Karlskrona mål efter mål 😦 Så asplöven förlorade med 4-1 och dom kommer inte komma vidare till allsvenskan vilket är jätte tråkigt, men jag kommer att åka och titta på deras matcher ändå. Någon måste ju vara på plats och skrika och heja på dom, tycker jag.

Det var en riktigt trevlig dag måste jag säga och dagen sprang bara iväg fast det var en väldigt lång dag. Just ja.. sen fattar jag inte varifrån folk fick veta att vi var eller rättare sagt jag var från happis. För efter matchen kom flera fram och sa ”vad tråkigt att ni åkt så långt och ni förlorade” ”oj oj, vilken lång resa ni har framför er hem” hur visste dom det?? Det var en hel del som sa det och en tjej gick förbi sen senare och sa ”vad fikat gott ni fick?” ”ha en trevlig resa hem”. Var som öööh.. står det Haparanda i pannan eller??? :S Minst sagt en vip känsla 😉

~ av micorazoon på 30 mars 2011.

Kommentera

 
